ميڠݢو
ڤراک تيکوم :10
تاريخ
: 2 نوۏيمبر 2023
تاجوق
جورنال : کليواتن ڤرکرقن موريد٢
1. ايسو
يڠ دفوکوسکن
ڤد ميڠݢو اين
٫ ساي مڠالمي مسئله اونتوق ممستيکن کحاضيرن
موريد سماس ڤروسيس ڤڠاجرن دان ڤمبلاجرن کران کليواتن . ساي مڠهادڤي مسئله اين اڤابيلا برلاکو ڤروسيس ڤڠاجرن
دان ڤمبلاجرن دتمڤت لاءين . کليواتن موريد٢ اونتوق برݢرق مڽببکن اد يڠ ترتيڠݢل دان
تيدق تاهو تمڤت بلاجر سهيڠݢ هابيس وقتو
2. اناليسيس ايسو يڠ دفوکوسکن (ڤونچا دان کسن)
مسئله اين تيمبول
کران تاهڤ ديسيڤلين موريد٢ ترلالو رنده سهيڠݢاکن مريک تيدق مندڠر ارهن ساي . موريد٢ اکن ممبوات بيسيڠ ٫ سرتا برݢرق دڠن سمبيل ليوا دان ممبواڠ ماس بݢيتو
سهاج . مک ٫ ساي هاروس مڠݢوناکن کتݢسن اݢر موريد٢ داڤت مندڠر
ارهن ساي دڠن جلس دان برتيندق ڤانتس
3. کاجيان ترهادڤ ايسو
منوروت Rusell (2006) دالم کاجينڽ ٫
مڽبوت بهاوا کانق٢ اکن مڠالمي مسئله اونتوق بلاجر جک تيدق برسديا دري سݢي ماس
دان تناݢ بربيذا دري اورڠ ديواس يڠ مروڤاکن سوبجيک کاجين . ڤڽاتاءن اين ممبوقتيکن بهاوا
ايسو ليوات ک کلس منجاديکن ڤي.دي.ڤي ايت تيدق ايفيکتيف کران موريد تيدق برسديا سڤنوهڽ
اونتوق بلاجر .
4. چادڠن دان ايديا ڤڽلساين مسئله
- ساي هاروس مڽدياکن تمڤت بلاجر يڠ تيدق ممرلوکن ڤرݢرقن يڠ جاءوه اݢر
داڤت منجيمتکن ماس
- ساي هاروس منداڤتکن ڤندوان اݢر ساي
داڤت ملقساناکن اکتيۏيتي ڤڠاجرن دان ڤمبلاجرن دڠن سمڤورنا .
- ساي ڤرلو بلاجر چارا مڠاتسي موريد٢
يڠ دݢيل
- مڠݢوناکن تيکنيک ڤنݢوهن ڤوسيتيف
جک موريد داڤت سمڤاي اول ککلس .
5. تيمڤوه ماس ڤڽلساين : ساتو ميڠݢو
6 تيندقن سوسولن :
ساي اکن مڠݢوناکن تکنيک ڤنݢوهن ڤوسيتيف
جک موريد داڤت سمڤاي اول ككلس . باݢي ڤڠݢوناءن تيکنيک ڤنݢوهن ڤوسيتيف ٫ ساي اکن مڠݢوناکن سيستم توکن ددالم کلس .
ملالوءي ڤندکتن اين، ساي داڤت ممبنتوق ديسيڤلين دان اخلاق ترڤوجي موريد-موريد
7. تاريح تيندقن سوسولن : 12 اوکتوبر 2023
8. کبرکسنن لڠکه يڠ دچادڠکن
لڠکه يڠ دلقساناکن اداله ساڠت برجاي
ياءيت مڠݢوناکن سيستم توکن. حال اين کران کدوا-دوا
قاعده اين ممڤوڽاءي ايمڤک يڠ بسر . سباݢاي
چونتوه ٫ سيستم توکن مڽببکن موريد لبيه برسماڠت
اونتوق داتڠ اول ککلس دان برسديا اونتوق بلاجر. موريد-موريد لاءين اکن راس ترچابر سکالي
ݢوس وجود ڤرساءيڠن صيحت اونتوق منجادي ڤلاجر تراول برسديا سبلوم ممولاکن کلس
9. کسيمڤولن
سچارا كسيمڤولنڽ، سباڬاي سأورڠ ڬورو
هاروسله كيت برصفة فليكسيبل دالم منجالنكن توݢس سباݢاي سأورڠ ݢورو يڠ بوکن سهاج
مڠاجر، ماله منديديق دان ممبنتوق ديسيڤلين سرتا انسانية موريد-موريد. سهوبوڠن ايت،
ڬورو ڤرلو سنتياس ڤيكا ترهادڤ موريد اڬر كمنجادين موريد كأره ڤمبنتوقن جاتي ديري اكن
لبيه چمرلڠ.
روجوقن
Russell,
Barbara Landis, "Comparison in Academic Performance Between Distance
Learning and Traditional OnCampus Students in Allied Healthcare Education at
the Medical College of Georgia" (2006). Electronic Theses &
Dissertations. 283.
|
Disemak oleh Pensyarah Pembimbing |
Disemak oleh Guru Pembimbing |
0 Comments